søndag den 17. marts 2013

Vinter-Hi

Vinter glimt fra ude og inde

 Ellen som altid i fuld hopla. Vest i Blackhill højlandsuld fra Garnudsalg

Niels som altid med en traktor - og udenfor.
Hue efter opskrift fra Pickles i Babymerino fra Garnstudio.

Fridag for alle: Henning flækker brænde, unger i sandkasse

 Stjernesweater i Lett-lopi. 
Inspireret af "den kendte", men med visse justeringer og mål masker, så den passer til mig.

 Brænde stablet af Mutti selv med belæring om vinkler og højder fra manden :)

Pause fra brændestablen - ungerne i trillebøren :)


2 kommentarer:

  1. Skønne skønne billeder! Jeg er ny læser her hos dig, efter at jeg kan se du nu læser med hos mig. Jeg vil glæde mig til at følge med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Er jo ny i faget, men jeg hygger mig med det.

      Slet