mandag den 15. april 2013

Forår og fri

Så blev det pludselig forår. Sidst jeg skrev var det sne - igen. Men det lader til, at solen endelig har fået magt nu!
Påsken fløj afsted. Ungerne og jeg havde fri, så der blev hygget igennem. Herefter var der en eksamensopgave, der skulle skrives. Den er afleveret i dag, og nu er det tid til nyde lidt fri :)
Har været ude på god løbetur, og det var fedt at være afsted uden hue og alt det vintergejl! Nu skulle der gerne blive tid til lidt garn og pinde :)

Jeg har arbejdet på Skappelgenseren. Først blev den for kort og bred, så jeg pillede op, og er nu næsten igennem. Jeg strikker med pind 6,5 og 66 masker på for- og bagstykke. Ærmerne er som opskriften.
Den bliver lækker og jeg pønser allerede på en i ren alpakka i en ny farve.
Alt efter lysindfaldet har den lidt forskellig farve, og så er mit kamera ikke af nyeste dato. Men her er lidt at følge med i.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar